- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Vandaag kondigde Proximus een reeks beslissingen aan met betrekking tot de aanscherping van de gezondheidsmaatregelen. De belangrijkste maatregel is de sluiting van alle Proximus-winkels vanaf maandag.
Het doel van deze sluiting is volgens Proximus om "de gezondheid en veiligheid van werknemers en klanten te beschermen". De keten biedt klanten nog steeds de mogelijkheid om een afspraak te maken of online met de verkopers te interageren. Technici gaan nog steeds naar klanten thuis voor installaties en aansluitingsproblemen, maar het dragen van een masker is verplicht voor zowel de klant als de technicus. Net als in maart neemt Proximus ook maatregelen om zijn klanten te ondersteunen. Downloadlimieten voor al de residentiële vast internet-producten worden vanaf zondag opgeheven. Daarnaast gaat de keten ook verder met de verdeling van gratis toegangscodes voor wifi aan leerlingen en studenten die thuis geen internet hebben. Sinds afgelopen maart zijn er al 18.000 toegangscodes uitgedeeld. "We zullen ook 10 GB extra mobiele data ter beschikking stellen van personeel in de gezondheidszorg, zodat deze mensen zich geen zorgen hoeven te maken over hun connectiviteit. Verder kunnen café- en restauranthouders, aangezien ze gedwongen zijn te sluiten, één maand korting krijgen op producten die ze niet gebruiken", besluit Proximus in een persbericht.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?