- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Dat Sequoia de enige Belgische supermarkt is die co2-neutraal is, heeft een reden. Om dat certificaat te behalen moest het bedrijf zijn duurzame initiatieven flink vermenigvuldigen. Ontdek hoe een geëngageerde filosofie is uitgegroeid tot een duurzaamheidsmodel.
De bioketen Sequoia heeft hard moeten werken voor zijn ‘100% co2-neutraal’ statuut. Een belangrijke stap in de voedingswereld waar het bedrijf dan ook meer dan trots op is. Laurent Verheylesonne, marketingverantwoordelijke bij Sequoia, leidde ons rond in de nieuwste winkel aan de Louisalaan (Brussel): de perfecte gelegenheid om alle initiatieven te tonen die aan de grondslag liggen van hun certificaat.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?