- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Op de SIAL in Parijs werden de resultaten van de World Tour Award bekend gemaakt, een barometer van de nieuwste tendensen in de food sector. Het concept? 28 journalisten uit de hele wereld delen hun visie en analyses van de markten uit 28 landen, gecoördineerd door de SIAL Teams. Er worden drie medailles toegekend.
Maggi Zart Gebraten is een "Klaar om te koken" concept : een blad Papyrus bakpapier kruidt het vlees en vervangt de vetstof. Het volstaat de kipfilet op de gekruide kant van het Papyrus bakpapier te leggen, het papier dicht te vouwen en het vlees ong. 5 min. aan elke kant in een pan te bakken.
Verse sojasaus is rood. De zwarte kleur die iedereen gewend is, is een teken dat het product geoxideerd is, wat de smaak veranderd. Dankzij een ontwerp dat de natuurlijke gietopening van dit product van de Yamasa Corporation afsluit kan de lucht niet meer naar binnen als het product wordt uitgeschonken, waardoor kwaliteitsverlies door oxidatie wordt vermeden.
Gourmet Africa is een reeks praktische en gezonde Afrikaanse regionale gerechten. Ideaal voor vegetariërs; zonder lactose, zonder GGO's, zonder gluten en verpakt in stand-up zakjes en nieuwe 100% recycleerbare PET-verpakkingen die in de microgolfoven gaan. De ingrediënten zijn afkomstig van een Afrikaans landbouwproject dat zowel sociaal als ecologisch duurzaam is, de producten worden geproduceerd in de eerste "groene" voedselverwerkingsbedrijf van Zuid-Afrika.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?