- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Zeg niet meer Simply You, maar wel Carrefour Food Magazine. Dat is de nieuwe naam van het gratis magazine van Carrefour dat terug te vinden is in alle Carrefour-winkels of online.
De Carrefour groep profiteert van het nieuwe schooljaar om de communicatie met haar klanten te verbeteren. Sinds deze week heeft de keten de naam van haar gratis magazine Simply You verandert in Carrefour Food Magazine. Elke editie bestaat uit 68 pagina's, inclusief minstens 30 nieuwe en gevarieerde recepten die inspelen op alle consumententrends zoals flexitarisme of vegetarisme, maar die ook respectvol zijn voor het milieu, met name door de strijd tegen voedselverspilling. Het magazine dat een stuk compacter is, verschijnt 10 keer per jaar en biedt ook enkele nieuwe rubrieken: "Het is het seizoen" (gezonde en gastronomische seizoensrecepten), “Budget” (recepten aan een lage prijs) en “Tijd” (recepten die in minder dan 30 minuten klaar zijn). Carrefour Food Magazine zal ook focussen op zogenaamde “foodacters”. Dat wil zeggen: alle actoren die actief deelnemen aan het doel om beter te eten (lokale producenten, medewerkers die gezonde producten selecteren enzovoort). Net als Simply You is het nieuwe magazine gratis verkrijgbaar bij de ingang in alle Carrefour Hypers, Markets en Express of online.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?