- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
GfK rapporteert voor de maand mei een terugval met 2,8% tegenover 2016 in de DIY Superstores.
Na een sterk begin van het jaar, bevestigen deze cijfers wat in de markt leeft: de sterke seizoensstart is zeker geen garantie van een algemeen sterk jaar.
Voor de eerste 5 maanden van 2017 zit de branche nog op een plus 1,8% inclusief expansie (of winkels die voorheen niet werden gemeten).
Op winkelbasis is de stijging 1,1%.
In welke productsegmenten er specifiek een terugval is, kan GfK ons op dit ogenblik nog niet meedelen, maar wij komen hier zodra mogelijk op terug.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?