- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Digitas, een bureau dat gespecialiseerd is interactieve marketing, heeft samen met Insiteo (indoor geolocalisatie-specialist) en Intermarché een prototype van een ‘slimme bril’ ontwikkeld. Die staat via Bluetooth met de smartphone van de klant in verbinding en maakt de klant onder andere wegwijs in de supermarkt met een instore GPS.
De klant kan ook producten scannen en eventueel kopen door met het hoofd te knikken. Ook gepersonaliseerde promoties en productrecepten verschijnen via de bril. In het filmpje wordt de ‘slimme bril’ gedemonstreerd en kan u zelf zien hoe een bezoek aan de supermarket met zo’n bril eruit ziet. Bekijk de video hier:Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?