Flora Food Group
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Flora Food Group
Upfield Food Group heeft zijn naam veranderd in Flora Food Group. De verandering maakt deel uit van de evolutie van de groep om de volgende generatie voedzame, betaalbare en duurzame voeding aan consumenten te leveren.
Upfield wordt Flora Food Group. De naamswijziging gaat met onmiddellijke ingang in voor de holdingmaatschappij, terwijl de naam in België pas officieel zal veranderen op of kort na 14 oktober. Andere markten over de hele wereld zullen ook een naamswijziging ondergaan, maar dat gebeurt pas geleidelijk in de komende maanden. Voortaan zal de groep meer nadruk leggen op verandering en heeft het de ambitie om in te spelen op belangrijke wereldwijde trends zoals bevolkingsgroei, alternatieve oplossingen voor zuivelproducten, dierenwelzijn en het milieu. De verandering van Flora Food Group, bekend om zijn producten in de categorieën boter en spreads, crèmes, kazen …, maakt deel uit van de logische evolutie van het bedrijf en biedt groeimogelijkheden voor zijn iconische en lokale merken en professionele activiteiten, legt de groep uit in zijn persbericht. David Haines, CEO van Flora Food Group: “We hebben ons bedrijf volledig opnieuw uitgevonden. De nieuwe naam weerspiegelt beter wie we zijn, aangezien Flora een van onze oudste en populairste merken is, waarvan miljoenen gezinnen en professionals over de hele wereld genieten. De naam roept ook het rijke erfgoed en de uitgebreide portfolio van het bedrijf op.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?