Spar (Colruyt Group) steekt haar versproducten in een nieuw, moderner jasje. Om de versheid van de producten te benadrukken, krijgen ze allemaal een verpakking met een baseline per categorie, die verwijst naar oorsprong en nabijheid. “van de zee in je keuken” vind je terug op de vis, “uit de kookpot op je bord” pronkt op de verse soep. Het logo van Spar blijft aanwezig, zodat het duidelijk is dat het om de eigen versproducten gaat. Binnenkort zullen ook de mosselen, verse vis, bereide maaltijden en voorverpakte groenten met de nieuw verpakking in de winkel terug te vinden zijn.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?