- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Spar (Colruyt Group) steekt haar versproducten in een nieuw, moderner jasje. Om de versheid van de producten te benadrukken, krijgen ze allemaal een verpakking met een baseline per categorie, die verwijst naar oorsprong en nabijheid. “van de zee in je keuken” vind je terug op de vis, “uit de kookpot op je bord” pronkt op de verse soep. Het logo van Spar blijft aanwezig, zodat het duidelijk is dat het om de eigen versproducten gaat. Binnenkort zullen ook de mosselen, verse vis, bereide maaltijden en voorverpakte groenten met de nieuw verpakking in de winkel terug te vinden zijn.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?