- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Wibra herleeft. De nieuwe winkels in België halen een hogere omzet en de keten denkt opnieuw aan expansie. Op termijn denkt het opnieuw aan 60 winkels in ons land.
Wibra heeft moeilijke tijden achter de rug. Een forse reorganisatie zette het mes in het aantal winkels van de keten: maar liefst 44 winkels gingen dicht. Maar vandaag ziet de situatie er opnieuw rooskleuriger uit. In oktober namen 37 winkels een doorstart en opende in Dour het nieuwe concept van de winkel. Claudine Nachtergaele, country manager België: “We zorgen ervoor dat er meer structuur is, door babyproducten bij babyproducten te leggen, damesmode bij damesmode, enzovoort. De kapstok van de winkel zijn onze schoonmaakproducten met op kop natuurlijk Dasty. We hebben een Wibra 2025 traject uitgetekend, waarbij we ons afgevraagd hebben wie onze klant is en hoe we ons willen profileren op de markt.”
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?