- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Wibra begint een nieuw leven. Sinds dit weekend zijn twaalf vestigingen van de keten opnieuw open, deze week volgen de rest van de in totaal 36 winkels die openen. De winkels kregen een kleine opfrisbeurt.
Nadat Wibra onlangs leek af te stevenen op een sluiting slaagde de winkelketen erin een doorstart te maken waarbij 36 winkels open blijven. Dit weekend gingen de eerste winkels opnieuw open, in een licht opgefriste vorm, met vooral aandacht voor de schoonmaakafdeling. De retailer koos er eerder al voor het assortiment aan te passen en meer in te spelen op de seizoenen en maakt ook meer gebruik van sociale media als Instagram en Facebook om meer jongeren te bereiken. Vandaag legt de winkel de nadruk op de schoonmaakafdeling, die de voorbije jaren steeds meer groeide, met het eigen merk Dasty als blikvanger. Er is ook een overzichtelijke indeling van de winkel voor verschillende productgroepen, waardoor de klant er makkelijker zijn weg vindt. De 12 winkels die dit weekend openden, bevinden zich in Brussel (6), de provincie Antwerpen (4), Mechelen en Genk.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?