- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
In het volgende nummer van Gondola magazine vindt u een exclusief interview met Fabienne Bryskère, de nieuwe CEO van Carrefour Mestdagh. Als voorproevertje stelden we hem drie korte vragen. Mis het volgende nummer van het magazine niet en neem hier een abonnement.
Mijn twee dochters van 22 en 25 jaar. Ze herinneren me er voortdurend aan dat maatschappelijke veranderingen geen abstractie zijn. De verwachtingen van de klanten over het milieu, evoluties in de consumptiepatronen en de circulaire economie zijn allemaal uitdagingen voor de grote distributie die is geboren met de golden sixties en de consumptiemaatschappij.
Ik ben op dit moment "Le bug humain" van Sébastien Bohler aan het lezen. Als arts in de neurowetenschappen laat hij zien hoe onze planeet langzaam sterft als de mens niet tegen zijn eigen hersenen ingaat: de permanente zoektocht naar ongebreidelde groei en consumptie. Een serieuze uitdaging voor degene die de taak hebben om de verkoop te stimuleren...
Dat de democratie en de mensenrechten niet worden geschonden door populisme, egoïsme en fake news dat zo gemakkelijk door social media wordt verspreid.
Dit artikel is een voorproevertje van het grote interview dat Gondola deed met Fabienne Bryskère en dat zal verschijnen in de oktober editie van Gondola Magazine. Benieuwd? Neem dan snel een abonnement!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?