- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Vanaf 3 juni kunnen consumenten opnieuw stemmen voor de nieuwe editie van ’Salesforce Retailer of the Year Belgium’. Wie wordt dit jaar de beste retailer van België? Een gesprek met Gerwin Souman, projectmanager Retailer of the Year Europe.
Het is weer zover: de 16de editie van ‘Salesforce Retailer of the Year Belgium' gaat van start. Dringend tijd dus voor retailers die aan de haal willen gaan met prijzen als ‘Beste Winkelketen van België’, ‘Webshop Award Belgium’ of ‘Retailer of the Year Belgium’ om hun campagnes te lanceren. Het concept is simpel. Consumenten bepalen welke retailer de beste van België is. Dat doen ze door van 3 juni tot 19 augustus retailers te beoordelen op zes aspecten: assortiment, behulpzaamheid & serviceverlening, deskundigheid & informatievoorziening, koopgemak, prijs en uitstraling. De genomineerden worden bekendgemaakt op 2 september. Op 7 oktober volgt de bekendmaking van de categoriewinnaars en de winnaar van de juryprijs: 'Newcomer Retail Award Belgium’. Die prijsuitreiking zal, in tegenstelling tot vorig jaar en op voorwaarde dat corona niet opnieuw roet in het eten gooit, fysiek doorgaan in De Ark in Antwerpen. Op 25 november worden tot slot de overallwinnaars (beste winkelketen, beste webshop en Retailer of the Year) aangekondigd tijdens de Gala Night van Gondola Society. Op dat moment wordt ook de tweede juryprijs uitgereikt: ‘Sustainable Retailer of the Year Belgium’.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?