- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Gondola Homing & Non-Food organiseert in samenwerking met Comeos DIY, Garden & Interior een workshop rond waardecreatie in de retailsector. Deze sessie zal het uitzonderlijk naast non-food, ook over FMCG hebben!
Donderdag 22 juni staat er op de sessie Homing & Non-food een interessante workshop voor iedereen die met retail begaan is op het programma.
Als retailer of supplier weet u dat u in de komende jaren steeds nieuwe toegevoegde waarde moet bedenken, bouwen en afleveren. Maar dikwijls ontbreekt het u aan tijd, focus of mensen en middelen om tot de actie over te gaan. Wat zijn de haalbare pistes, de goede ideeën, de fijne concepten, de beloftevolle denksporen, …?
In samenwerking met Comeos DIY, Garden & Interior slaan we de handen in elkaar om deze vraag te beantwoorden.
Tijdens deze workshop bieden wij u een doe-platform aan om na te denken over innovatie, nieuwe ideeën en toegevoegde waarde in retail. Geen sprekers op het podium, maar samen aan de slag! Rudy Lefèvre, zaakvoerder van Unlock en ex-algemeen directeur AVEVE Retail, leidt de namiddag in goede banen.
In een eerste deel leren we hoe brainstorming niet enkel veel losse ideeën oplevert, maar ook hoe we alle pistes kunnen toetsen aan de criteria die belangrijk zijn voor de innovatie. Na de pauze gaan we meteen aan de slag om in kleine teams de ideeën meteen om te zetten in concepten.
Chris Van Wesemael, manager van de Non-food afdeling bij Gondola benadrukt het belang van deze sessie: “Elke retailer en leverancier staat voor steeds grotere uitdagingen. Vaak ontbreekt het aan tijd en inzicht om hierop proactief antwoorden te formuleren en te innoveren. Innovatie is nochtans een noodzaak in retail. Wij bieden u hier de mogelijkheid op enkele uren tijd een basis te leggen om er in uw bedrijf op een doordachte manier aan te werken. Deelnemen aan deze sessie is gewoon een must voor elke manager die “meer-waarde” wil creëren voor zijn of haar bedrijf.”
Uiteraard is deze workshop ook interessant voor C-level uit FMCG bedrijven.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?