Christophe Morre
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Christophe Morre
Zijn laatste semester als CEO van Schoenen Torfs is aangebroken, het ideale moment dus voor een gesprek met Wouter Torfs. Naar de mens achter de ondernemer is het niet ver zoeken. Thuis en werk lopen bij de tienmalig werkgever van het jaar in elkaar over. Liefst zou hij overal de nice guy zijn die hij van nature graag is. “Ik omring me in mijn bedrijf bewust met mensen die een wat hardere kijk hebben op de business dan ik.”
“Zo’n chique paar sneakers hebben we in dit bureau nog niet over de vloer gekregen”, knikt Wouter Torfs schalks naar het schoeisel van mijn collega aka fashionista. Italiaans designermerk. Rijmt op Lada. Het is prettige beroepsmisvorming, erkent de CEO van Schoenen Torfs. Hij móet gezien hebben wat bezoekers aan hun voeten hebben. Zelf draagt hij onder zijn blauwe jeans een paar friswitte sneakers uit eigen huis. Lang stond hij vanmorgen niet voor de kast om ze uit te kiezen, zijn eigen looks houden hem doorgaans niet zo erg bezig.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?