- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Deze poster is al enkele jaren een referentie omdat deze als geen ander een overzicht geeft van de Belgische FMCG markt.
Op de poster vindt u de kerncijfers van de 14 categorieën op basis van Nielsen-cijfers.
Hierdoor heeft u een snel zicht op de ontwikkeling binnen de FMCG markt over de periode juni 2015 - juni 2016
Op de poster vindt u: |
14 verschillende categorieën 28 subcategorieën
Per categorie de totale waarde (omzet) en evolutie
Omzet en evolutie van national brands vs private brands per categorie
Totale waarde en evolutie van zowel food als non-food
U ziet dat alles voorgesteld wordt op een originele en eenvoudige manier. Zo heeft u snel een globaal zicht op de ontwikkeling binnen uw eigen categorie, maar eveneens een kijk op wat zich afspeelt in de andere categorieën. Deze poster is een volwaardig werk-instrument die u op de beste plaatsen zal zien hangen in zowat alle bureaus van retail-professionals.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?