De robots zijn gearriveerd! Artificial Intelligence (AI) klinkt allicht als een ver-van-mijn-bed-show, maar niets is minder waar. Uit een recente bevraging van The Retail Academy is gebleken dat de kennis omtrent de mogelijkheden van AI, om het zacht uit te drukken, suboptimaal is. Maar liefst 95,8% van de bevraagden gaf aan een zéér beperkte kennis te hebben van de mogelijkheden die AI kan hebben voor hun bedrijf. Vaak wordt AI gebruikt als een buzzwoord dat in vele oren synoniem staat aan een verre toekomst, waar we ons vandaag nog geen zorgen over moeten maken. Hoog tijd om wakker te worden. AI is hier! En het is op dit eigenste moment al in gebruik bij de disruptors die de retail sector door elkaar schudden.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?