- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Hou dinsdag 19 mei vrij in uw agenda: op die dag vindt de laatste webinar van Gondola Academy plaats. Bpost zal er unieke data over de markt publiceren. Niet te missen!
Gondola Academy eindigt zijn reeksje webinars op dinsdag 19 mei met een echte klapper. Vanaf 15u30 uur stelt Bpost unieke data voor die meer inzicht geven in de markt tijdens de huidige gezondheidscrisis.
Tijdens dit webinar komen volgende punten aan bod :
Hoe hervormt deze crisis het medialandschap?
Hoe ervaart de consument reclameboodschappen?
Welke communicaties verwachten je klanten?
En hoe koppel je die aan je eigen objectieven?
Een blik op de inhoud van onze brievenbus
Sectorale inzichten onderbouwd aan de hand van lokale voorbeelden
Recente cijfers uit onderzoeken op Belgische bodem
Opvallende cases over de grenzen heen
Spreker
Dit webinar wordt gebracht door Tatjana Raman, Head of Media & Industry Intelligence bij bpost media. Ze heeft een brede kijk over verschillende media heen dankzij jarenlange ervaring bij grote mediaspelers. Deze media kennis heeft ze bij bpost uitgebreid met sectorale inzichten om merken nog beter te inspireren. En ze is bijzonder enthousiast om jullie digitaal te ontmoeten tijdens dit webinar!
Mocht u problemen ondervinden bij het inschrijven voor deze sessie. Maak dan eerst een gratis account aan op de Gondola website. Enkel met een gratis account kan je inschrijven voor deze sessie. Indien u ingeschreven bent, en u heeft de dag voor het webinar nog geen link naar de webinar ontvangen, gelieve ons dan te verwittigen op academy@gondola.be.
De inschrijvingen voor deze webinar worden afgesloten de dag van het webinar om 12u.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?