- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Online retailer Coolblue boekte het afgelopen jaar 248 miljoen omzet in België en Nederland. Dat is van 48% meer dan het bedrijf in 2012 binnenhaalde. “De stijging komt met name door mond-tot-mondreclame van tevreden klanten”, klinkt het bij Coolblue.
Ook voor 2014 is het bedrijf positief gestemd. Pieter Zwart, directeur en oprichter, verwacht dit jaar meer dan 300 miljoen euro omzet.
Verder staan in België nog openingen van fysieke winkelpunten op het programma. Naast de fysieke winkels in Wilrijk en Lochristi, is de webwinkel nu ook op zoek naar geschikte winkelpanden in de omgeving van zowel Hasselt als Leuven.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?