Action
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Action
We hadden het al eerder aangekondigd, maar vandaag is het zover: de Belgische webshop van Action is er. Net zoals een deel van Actions assortiment in de winkels wisselt ook dat in de webshop regelmatig, onder andere via wekelijkse nieuwe online-only deals. De webshop vormt een belangrijke stap in de verdere digitalisering van het bedrijf.
Sinds vandaag kunnen klanten terecht op de gloednieuwe webshop van Action. Daar vinden ze ongeveer 150 producten in de categorieën Wonen, Keuken, Smart home, Tuin, Cadeaus, Doe Het Zelf, Vrije Tijd, Multimedia en Sport & Verzorging. Het assortiment, dat bestaat uit grotere artikelen die klanten doorgaans liever thuisgeleverd krijgen, bevat andere producten dan in de winkels. Bovendien wisselt het gamma in de webshop regelmatig, onder andere via wekelijkse nieuwe online-only deals die elke dinsdag om 12u00 verschijnen. Klanten die hun producten bestellen via de webshop, krijgen hun spullen binnen de 3 à 5 werkdagen thuis geleverd. Mochten ze toch liever het fysieke winkelassortiment kopen, dan kunnen ze daarvoor nog steeds terecht via action.com en de Action app.
“Met deze webshop vergroot Action zijn aanbod aan essentiële en verrassende artikelen en maken we ze toegankelijker voor een nog breder publiek”, verklaart Joeri Sanders, General Manager BeLux. “Zo bedienen we onze huidige klanten nog beter dan voorheen en gaan ook nieuwe klanten makkelijker de weg naar Action vinden.” De lancering van de webshop, die zowel in het Frans als het Nederlands bestaat, vormt een belangrijke stap op digitaal vlak aangezien het een strategische pijler is in de groeistrategie van Action.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?