- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Ter gelegenheid van de aankomende paasdagen brengt Alpro een eigen magazine uit. Roularta verzorgde de realisatie en druk van de publicatie.
Het Belgische merk van plantaardige voedingsproducten Alpro heeft een eigen magazine uitgebracht onder de naam Alpronista. Het magazine is 16 pagina’s lang en bevat tips en tien recepten voor het paasfeest. Bovendien kan de lezer profiteren van kortingsbonnen en boodschappenlijstjes in afscheurstrookjes. Het magazine, dat gerealiseerd en gedrukt werd door Roularta Custom Media, wordt selectief huis-aan-huis bedeeld in Vlaanderen en Wallonië.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?