- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Amazon denkt eraan om voedingsproducten zoals melk, ontbijtgranen en babyvoeding onder haar huismerk Elements te lanceren. Dat schrijft The Wall Street Journal. Hiermee zet de e-tailer na Amazon Fresh een nieuwe stap richting food retail.
Luiers verkocht Amazon al onder het huismerk Elements, dat exclusief toegankelijk is voor leden van het Prime-programma. De online retailer heeft nu ook de merkrechten laten vastleggen voor producten als koffie, soep, pasta, hondenvoer en scheermesjes. Voor The Wall Street Journal het bewijs dat Amazon aan zijn eigen lijn food producten denkt. De retailer zou zelfs al private label-producenten gecontacteerd hebben, volgens bronnen van de Amerikaanse krant.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?