- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Kazidomi, de Belgische online kruidenier gespecialiseerd in gezonde producten, is in Nederland gelanceerd. Volgens Emma Evrard, mede-oprichters van de start-up, is de Nederlandse markt heel beloftevol: een op vier van de Nederlanders wil meer gezonde voeding eten, maar vinden ze meestal te duur. Kazidomi biedt gezonde producten aan een lagere prijs aan.
Kazidomi biedt een abonnement van 100 euro per jaar dat recht geeft op een terruggave van 25% tot 50% op de aangeboden producten. Gemiddeld kan een klant op die manier 29% besparen op zijn aankopen. Als hij per jaar niet meer bespaart dan het bedrag van het abonnement krijgt hij het verschil terugbetaald.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?