- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Deze winter slaat Carrefour België de handen in elkaar met Dokters van de Wereld. Tientallen huismerkproducten van de retailer worden verkocht ten voordele van de vzw.
10% van de aankoopprijs van tientallen van de meest populaire food en non food-Carrefour producten gaan naar de Belgische projecten van Dokters van de Wereld. De actie gaat door bij Carrefour market (van 8 tot 21 januari) en bij de Hypermarkten Carrefour van 5 februari tot 18 februari 2014.
“Voor ons is dit een primeur”, zegt Valérie De Smet, Verantwoordelijke Brand & Services bij Carrefour. “Het is immers de eerste maal dat we op deze manier een organisatie ondersteunen.”
Zowel Carrefour als Dokters van de Wereld trekken bewust de Belgische kaart: elk van de deelnemende Carrefour-producten werden door de teams van Carrefour België ontwikkeld. “Met deze Belgische Carrefour-producten willen we de lokale initiatieven van Dokters van de Wereld ondersteunen. Met deze actie versterken we onze lokale verankering op een manier die België tot een betere plek maakt”, zegt De Smet.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?