- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Georges Plassat (CEO Carrefour Group) wil vanaf 2014 de activiteiten van Carrefour in China en Brazilië uitbreiden. Dat zegt hij in een interview met de Financial Times.
Carrefour werkt momenteel aan een plan om zijn aanwezigheid in de groeilanden te versterken. In termen van verkoopscijfers, vertegenwoordigen Brazilië en China nu al respectievelijk de tweede en vijfde markt van Carrefour.
Plassat meldde ook dat er gesprekken aan de gang zijn met de Turkse partner Sabanci om haar opties in Turkije te bekijken. De groep zou volgens de Financial Times zijn Turkse activiteiten samenvoegen met de Turkse retailer Migros.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?