- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Choupette Lagerfeld, de kat van overleden mode-icoon Karl Lagerfeld, lanceert haar kledinglijn #RIPDaddy. Dat heeft de kat bekendgemaakt op Instagram. De limited edition-collectie is een hommage aan de Franse designer, waarbij alle verdiensten trouwens rechtstreeks naar een dierenasiel in Californië gaan, zo schrijft People Magazine.
Choupette Lagerfeld, de kat van Karl Lagerfeld, heeft ludiek genoeg het nieuws over de tijdelijke kledingcollectie #RIPDaddy zelf naar voren gebracht op Instagram. Het is een hommage aan de modeontwerper van het Franse modehuis Chanel en bewijst nogmaals de speciale band tussen Karl en Choupette.
Choupettes collectie bevat onder meer T-shirts, bekers en telefoonhoesjes. Alle artikelen tonen trouwens een rouwende Choupette. “Deze lijn is belangrijk, omdat er op deze manier een wederdienst kan gedaan worden voor dieren die wellicht minder geluk hebben dan Choupette. Zo hopen we geld in te zamelen voor een vzw die al 40 jaar lang niets anders doet dan dieren helpen”, legt Ashley Tschudin uit, beheerder van het Instagram-account van de kat. Vanaf vandaag is bestellen mogelijk via de website van Choupette.
Op 19 februari meldden we het treurige nieuws dat Karl Lagerfeld, modeontwerper van Chanel, gestorven is. Lagerfeld sukkelde al enkele maanden met zijn gezondheid. Hij werd 85.
Foto: website Choupette
Erwin Vandenbosch-
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?