- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Van 5 maart tot en met 24 juni opent ColliShop, de webshop van Colruyt Group, enkele gloednieuwe pop-up stores 'Terras en Tuin' in Waterloo, Harelbeke, Lokeren en vanaf 19 maart ook in Gerpinnes. Het is het vijfde jaar op rij dat ColliShop in het voorjaar pop-ups opent op locaties verspreid over heel België.
"Online shopping wordt stilaan de norm voor non-foodproducten. Maar bij grotere investeringen, zoals tuinmeubelen, merken we dat onze klanten de producten ook graag echt zien, voelen en uitproberen", zegt Lennart Trioen, afdelingschef van ColliShop. "Daarom willen we als 'webshop met een gezicht' naar onze klanten toegaan en hen de kans geven een doordachte keuze te maken." Dit voorjaar opent ColliShop dan ook opnieuw vier pop-ups ‘Terras en Tuin’ verspreid over het land: Waterloo, Harelbeke, Lokeren en Gerpinnes. "Enkele criteria voor de keuze van die locaties zijn onder andere het aantal inwoners, de nabijheid van snelwegen of ringwegen en geografische spreiding", zegt Trioen.
Bezoekers van de pop-ups profiteren van enkele interessante voordelen. Zo krijgen ze 10% korting op hun aankoop (tot en met 27 maart). Er vallen een heleboel tuinsets en tuinmeubelen te ontdekken én te bestellen. De stijl gaat van landelijk over Scandinavisch, urban, exotisch of modern tot romantisch.
En wie een vraag heeft over onderhoud, materialen of praktische zaken kan rekenen op het deskundige advies van de aanwezige ColliShop-experts. "We sturen niet alleen onze meubelen mee, maar ook onze specialisten", verduidelijkt Lennart Trioen. "Zij kunnen de klanten nog preciezer adviseren, zodat ze zeker de juiste keuze maken."
De pop-ups 'Terras en Tuin' zijn nog open tot en met 24 juni, van woensdag tot zaterdag van 10 tot 18 u, en op zondag en maandag van 13 tot 17 u. De pop-ups zijn gesloten op dinsdag en feestdagen..
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?