- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt Group stopt met de online verkoop van non-food via webwinkel Collishop.be. Een duidelijk teken dat het de strijd met bol.com, Coolblue, Amazon en andere webshops niet rechtstreeks wil aangaan.
De non-food webwinkel Collishop groeide de voorbije jaren uit tot één van de grootste Belgische webshops, maar toch heeft Colruyt Group nu besloten er de stekker uit te trekken. Een logische beslissing: de non-food afdeling kreeg de laatste jaren zware klappen, vooral door bol.com, coolblue en andere webshops en online marktplaatsen. Met die keuze zal Colruyt achter de schermen zijn logistiek, aankoop ed blijven consolideren, maar naar de klant toe kiest het voor een gespecialiseerde aanpak.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?