- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt Group heeft een online bestelplatform gecreëerd voor de zelfstandige uitbaters van Spar-winkels, zodat ze de aankopen van hun klanten voor het eindejaar zo vlot mogelijk kunnen laten verlopen. De tool zal ook ingezet worden bij andere gelegenheden, zoals het barbecueseizoen.
Colruyt Group geeft de zelfstandige Spar-ondernemers met een online bestelplatform een extra middel om de eindejaarspiek op te vangen. Klanten van Spar kunnen via mijnspar.be een bestelling naar keuze maken voor het eindejaar, of het nu gaat om een grote bestelling voor thuis of een beperkte bestelling in een vakantiehuis. De Spar-ondernemers kunnen de tool makkelijk zelf beheren, zodat ze er een persoonlijk aanbod kunnen samenstellen voor hun klanten. “Op die manier kunnen ze hun klanten nog beter bedienen tijdens de belangrijke momenten van het jaar”, aldus Colruyt Group. De klant kan er in een paar clicks zijn feestproducten kiezen voor zijn menu en bestellen. Na een bevestigingsmail van de Spar-winkel moet de klant enkel nog zijn bestelling afhalen en betalen bij de door hem gekozen Spar-winkel. Vandaag maken al 95 Spar-winkels gebruik van deze nieuwe online bestelplatform om hun klanten meer service te bieden op speciale momenten zoals deze eindejaarsperiode. Ons land telt meer dan 200 Spar-buurtwinkels.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?