- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Volgens het onderzoek van Akkonto onder 14.000 personen die representatief zijn voor de Belgische bevolking, staat Colruyt op de eerste plaats van de ranglijst van Belgische ondernemingen met de beste naam bij het publiek. De groep laat daarmee Spadel achter zich met 79,6 punten tegen 74,4. Colruyt verliest echter vijf punten ten opzichte van het voorgaande jaar. De distributeur wint de verkiezing in zes van de zeven onderzochte categorieën: Werkomgeving, Verantwoord ondernemen, Producten/Diensten, Werkgelegenheid, Burgerschap, Leiderschap en Economische Prestatie. In de categorie “Innovatie” is Colruyt tweede geworden.
Top 20:
1- Colruyt - 79,62- Spadel - 74,43- Neuhaus - 74,34- Delhaize - 73,25- De Tiense Suikerrafinaderij - 71,66- Janssen Pharmaceutica - 707- Bekaert - 69,78- D'Ieteren - 69,79- Omega Pharma - 66,410- Solvay - 65,611- Brussels Airlines - 65,412- Makro - 6413- Mestdagh - 63,614- Nationale Loterij - 61,715- Alken Maes - 60,716- UCB - 60,217- bPost - 59,118- Carrefour - 57,919- KBC/CBC - 56,820- Umicore - 56,4
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?