- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
In samenwerking met Mobistar zal Colruyt vandaag, woensdag 23 november, onder de naam Colruyt Mobile een nieuwe gsm-dienst op de markt brengen. “Mobiele telefonie is tegenwoordig van vitaal belang voor onze klanten. Het actuele aanbod op de markt, met gratis belminuten of sms, komt soms totaal niet overeen met het werkelijke gebruik van gsm-bezitters. Daarom willen we bij Colruyt een transparant product aanbieden, met lage tarieven, zodat de klant precies weet waar hij aan toe is” legt Danny Janquin, divisiemanager non-food, uit.
Colruyt Mobile heeft zijn tarieven bestudeerd aan de hand van incidenteel, gemiddeld en frequent gebruik en de prijzen van de drie nationale operatoren en de drie concurrenten in de distributiemarkt vergeleken. Colruyt vindt het belangrijk dat de klant slechts betaalt voor zijn gebruik. De groep versterkt bovendien zijn helpdesk. Binnen de 20 seconden zullen acht van de tien oproepen worden beantwoord.
Wie zich wil aansluiten bij Colruyt Mobile kan een voor €9,99 een in de Colruyt-winkels een Start Pack kopen. Dit bevat een simkaart en € 10 beltegoed evenals een formulier voor behoud van het huidige oproepnummer.
Tarieven in België€ 0,13/min voor bellen€ 0,05/min van Colruyt Mobile naar Colruyt Mobile€ 0,045/sms€ 0,25/MB
Data pack voor mobiel Internet, 3 maanden geldig:€ 6,75/150 MB€ 8,75/250 MB€ 9,99/500 MB
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?