- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De dienst aanwervingen van Colruyt test in samenwerking met de HUB (Hogeschool Universiteit Brussel) voor het ogenblik een nieuwe manier van communiceren met kandidaat-werknemers. Via dit interactief 3D-scherm, de “JobCam”, kan de sollicitant op afstand een gesprek voeren met een van de verantwoordelijken voor de aanwervingen in de groep. Daarna zou deze JobCam verhuizen naar de kantoren van de VDAB, de Colruyt in Oudergem en het distributiecentrum Dassenveld in Halle. “De werkzoekenden kunnen zo op een zeer eenvoudige en rechtstreekse manier kennismaken met Colruyt Group. Ze kunnen meteen ook meemaken hoe in de toekomst een sollicitatieprocedure eraan toe zal gaan. Door de JobCam van Colruyt Group in onze lokalen te installeren brengen we mensen die op zoek zijn naar een job dichter bij de vacante functies”, aldus Fons Leroy, gedelegeerd bestuurder van de VDAB.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?