- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Het vertrouwen van de Belgische consument is voor de zevende maand op rij gestegen. De indicator van de Nationale Bank staat nu op -6, en dat was alweer van juli 2011 geleden.
In september stond de barometer van het consumentenvertrouwen nog op -7, dus de stijging is wel beperkt. Vooral de persoonlijk financiële vooruitzichten ziet de Belg positiever in. Ook de bezorgdheid over de stijging van de werkloosheid nam af, terwijl de verwachting om te kunnen sparen stabiel bleef. Enkel over de economische situatie van ons land maakt de consument zich iets meer zorgen terwijl daar vorige maand nog een sterke inhaalbeweging gemaakt was.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?