- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Danone kondigt voor het eerste trimester een omzetgroei aan van 6%, naar 11.058 miljoen. Resultaten die, zo zei CFO Pierre-André Térisseé, "geheel in lijn liggen met onze objectieven, zelfs een beetje meer" tegen de aanwezige journalisten.
De groep tekent een nettowinst op van 873 miljoen euro en een lopend exploitatieresultaat van 1.475 miljoen euro (+2,3%). "Danone bevestigt een goede start van het jaar, in een zeer moeilijke economisch en consumptiecontext in Europa en soms fluctuerend in de opkomende markten", CEO Franck Riboud.
Danone bevestigt de jaarlijkse doelstellingen, met name een omzetgroei van minimum 5%.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?