Altavia Act*
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Altavia Act*
De folder is niet alleen een promotiemiddel. Het is ook een beroep met zeer specifieke beperkingen en tal van oplossingen die instant moeten gevonden worden. We hadden een gesprek met Jean-Luc Bodet en Gauthier Mommens, die de dagelijkse productie van de folders van Altavia Act* beheren. Hun opinie over dit traditionele marketinginstrument kunnen ze bijzonder goed onderbouwen aan de hand van hun ervaring.
Het is moeilijk om over de folder en zijn toekomst te praten zonder degenen die hem dagelijks produceren aan het woord te laten. Jean-Luc Bodet en Gauthier Mommens weten waarover ze praten. Als respectievelijk productiedirecteur en projectmanager bij Altavia Act*, beheren zij het hele proces van het drukken van de folders van de klanten van het agentschap, een van de weinige dat deze opdracht, die expertise, middelen en ervaring vereist, nog beheerst.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?