Delhaize
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Delhaize
De Effie Awards zijn ongetwijfeld de meest gewilde onderscheidingen voor adverteerders en hun agentschappen. Gisteren werden de 19 winnaars bekendgemaakt.
Effie België maakte gisteren het verdict bekend van de 2023-editie van de Effie Awards, zonder twijfel de meeste gewilde competitie voor marketeers, omdat ze beloond worden voor hun uitzonderlijke resultaten wat betreft proven efficiency. Drie deelnemers kregen een Gouden Effie: Delhaize met zijn campagne ‘Kleine Leeuwtjes’, Volvo met ’The street is our showroom’ en Quick met ‘The unbreakable’, een herpositioneringscampagne die gericht was op zijn Belgische karakter.
Onder de 19 winnaars waren ook andere vertegenwoordigers van de retail- en FMCG-sector: Decathlon, Kruidvat, Spadel en Zalando kregen een Zilveren Effie, waarbij Decathlon ook een ongekende vermelding kreeg - Excellence in Sustainability - voor haar campagne 'Decathlon becomes nolhtaceD’. Bronzen Effie Awards gingen onder meer naar Kwak (AB InBev), bpost en Cristal Xtra (Alken-Maes).
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?