- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Dieter Struye, de huidige Sales Director Belux van Danone, zet de stap naar de non-food en wordt de nieuwe General Manager van doe-het-zelf-keten Brico. Hij gaat eind augustus aan de slag en volgt Erik Haegeman op, die het bedrijf verlaat.
Struye was tot nu toe vooral actief in de foodsector. Zo werkte hij ruim 10 jaar bij Unilever, waar hij opklom tot Retail Sales Director en later Marketing Directeur Foodservice Benelux & Frankrijk. Sinds 2012 was Dieter Struye aan de slag bij Danone, waar hij Commercial Director voor België en Luxemburg was. Nu gaat de man voor een nieuwe externe uitdaging in sector van DIY als topman bij Brico en Brico Plan-it.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?