Dieter Struye, de huidige Sales Director Belux van Danone, zet de stap naar de non-food en wordt de nieuwe General Manager van doe-het-zelf-keten Brico. Hij gaat eind augustus aan de slag en volgt Erik Haegeman op, die het bedrijf verlaat.
Struye was tot nu toe vooral actief in de foodsector. Zo werkte hij ruim 10 jaar bij Unilever, waar hij opklom tot Retail Sales Director en later Marketing Directeur Foodservice Benelux & Frankrijk. Sinds 2012 was Dieter Struye aan de slag bij Danone, waar hij Commercial Director voor België en Luxemburg was. Nu gaat de man voor een nieuwe externe uitdaging in sector van DIY als topman bij Brico en Brico Plan-it.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?