- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
België heeft er een nieuwe webshop bij: Hello Archie. De focus ligt op duurzame en trendy merken voor baby’s en kinderen van 0 tot 6 jaar.
Ondernemerskoppel Birgit Van Driessche en Tim De Witte zijn de initiatiefnemers van de nieuwe baby- en kids webshop. “Vanuit onze eigen ervaring als ouders van 2 kindjes, ondervonden we tijdens de voorbereiding op hun komst de intensieve zoektocht naar natuurlijke en authentieke producten” vertelt Birgit Van Driessche. “Dit gaf meteen inspiratie om een eigen webstore te bouwen, met top designer brands.” Op de website staan producten voor baby’s en kinderen van 0 tot 6 jaar, maar de nadruk ligt voornamelijk op duurzame merken. Naast de Belgische merken Jeanne Le Studio en Yaarn krijgen ook internationale merken zoals LeoLeo, UPE en MarMar een plaats in de webshop. “Door Corona is het belang van duurzaamheid en de drang naar lokaal sterk toegenomen en heeft de Belgische consument eveneens de weg naar e-commerce definitief gevonden. Beide elementen kunnen elkaar versterken”, aldus Tim De Witte. Naast de webshop opent het paar deze zomer ook een cosy consumer corner in Lokeren. In die ruimte zal het ondernemerskoppel klanten ontvangen die een geboortelijst of een cadeaulijst willen samenstellen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?