- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Na de opening van Auchan City en de superette A2Pas vorig jaar, huldigt Auchan vandaag zijn nieuwe 100% bioketen in. De supermarkt, die een oppervlakte telt van 1000m2, is volledig gewijd aan bio- en/of fairtradeproducten. “Door alle courante producten voor te stellen beantwoorden we aan een groot ongemak voor bioconsumenten, en zorgen we ervoor dat deze vandaag voor al zijn inkopen in dezelfde winkel terechtkan”, legt Guy Verdier, algemeen directeur van Cœur de Nature, uit. De klant vindt er alles: pasta, confituur, huishoudelektro, speelgoed, diepvriesartikelen, planten en ga zo maar door.
In totaal worden er 13 000 producten voorgesteld, waarvan 2000 onder eigen label en 9000 A-merken, geleverd door 200 nieuwe leveranciers. De keten verbindt zich er bovendien toe het hele jaar lang lage prijzen voor te stellen voor 110 producten met het label “Panier Bon Plan”.
Lees ook: Carrefour gaat bio.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?