- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Ahold Delhaize kondigt een nieuwe entiteit aan: Ahold Delhaize USA, die de Amerikaanse merken van de groep (Stop & shop, Food Lion, Hannaford, etc) overkoepelt. Vanaf 1 januari wordt Kevin Holt, vandaag CEO Ahold USA, de nieuwe CEO van Ahold Delhaize USA.
De nieuwe divisie Ahold Delhaize USA zal geleid worden door Kevin Holt vanaf 1 januari 2018. Vandaag is Holt de COO Ahold USA. Hij blijft lid van de raad van bestuur en van het uitvoerend comité van Ahold Delhaize en rapporteert aan Dick Boer, CEO AHold Delhaize. "Frans Muller, Deputy CEO Ahold Delhaize en Chief Integration Officer, zal zich concentreren op de harmonieuze integratie van Ahold Delhaize", verduidelijkt de groep in een persbericht.
"Kevin is een uitzonderlijke leidinggevende met een uitgebreide ervaring in de voeding. Hij is een uitstekende keuze om ons Amerikaanse ondernemingen doorheen de veranderingen te. loodsen die vandaag gaande zijn en te beantwoorden aan wat klanten willen", aldus Dick Boer.
"Ik ben opgetogen dat we naar een volgende fase kunnen gaan en ons kunnen concentreren op de versterking van onze merken en de verovering van markten", aldus Kevin Holt. "Ahold Delhaize USA en zijn Amerikaanse merken zijn goed gepositioneerd om groei en innovatie te stimuleren en te beantwoorden aan de veranderde behoeften van klanten."
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?