- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Klanten kunnen voortaan hun Carrefour-app gebruiken om de allergenenlijst van een product op te vragen. Op die manier wil Carrefour het leesgemak verbeteren en wil het de app laten uitgroeien tot een echte “gezondheidscoach”.
Klanten kunnen voortaan met hun Carrefour-app de volledige lijst met allergenen in een product opvragen. Even de streepjescode van het artikel scannen, volstaat om alle informatie over het product weer te geven op een smartphone. En zo komt de klant in een oogopslag te weten of het product compatibel is met zijn allergieën.
Door gebruik te maken van de Carrefour-app, vergroot de retailer ook het leesgemak voor de klant. “Klanten hoeven niet langer de kleine lettertjes op etiketten te ontcijferen in de schaduw van een rek. Even inzoomen op de lijst en alles is perfect leesbaar”, klinkt het bij Carrefour.
Vorige maand verbeterde Carrefour nog de functies van haar app om boodschappen doen eenvoudiger en handiger te maken. Denk daarbij aan de digitalisering van de kortingsbonnen en de Bonuspunten, of de mogelijkheid om de aankoopgeschiedenis te bekijken. Maar vandaag gaat Carrefour dus nog een stapje verder en wil het zijn app laten uitgroeien “tot een echte 'gezondheidscoach die klanten steeds op zak hebben en op elk moment tijdens het winkelen kunnen raadplegen”.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?