- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Tot 23 december kan men op verschillende stations Kerstinkopen doen bij Krëfel, en wel via de smartphone. Hiervoor hoeft slechts een applicatie gedownload te worden door de QR te scannen die staat afgebeeld op de Cubes of beschikbaar is via de App Store van Apple of Google Play. Deze actie biedt Krëfel de mogelijkheid zijn mobiele site door het grote publiek te laten ontdekken.
"Met behulp van deze virtuele winkel willen wij de Krëfelwinkel dichter bij onze klanten brengen en hen vertrouwd maken met de voordelen van onze mobiele site, die is ingericht voor de feesten. Bovendien vindt de klant hier een grote keuze aan mooie cadeaus", aldus Olivia Devuyst, Marketing Manager van Krëfel.Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?