- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De Belgen hebben wederom massaal geantwoord op de oproep van chipsfabrikant Lay’s om deel te nemen aan de ‘Maak Je Smaak’-wedstrijd. Er waren niet minder dan 125.998 smaakinzendingen en 2.375.012 battles. Dit jaar konden de Belgen een top 1.000 bepalen via de online battles. Hieruit selecteerde de jury onderstaande top 5:
De Belgische consument kan zijn stem nog laten horen tijdens de extra stemronde van 18 tot 24 maart. Hij bepaalt zo minstens 1 van de 2 finalisten, die deelnemen aan de finale in september 2013.
Die twee smaken verschijnen dan in de winkelrekken, wanneer iedereen weer voor een finalist kan stemmen. De uiteindelijke winnaar ziet zijn/haar smaakidee als Lay’s Limited Edition 2014 verschijnen, maar krijgt ook de hoofdprijs van 25.000 euro en 1% van de omzet voor maximaal 1 jaar.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?