- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Ice-Watch zal op besluit van de rechter zijn producten in België anders moeten verpakken. Deze maatregel gaat pas van kracht als het vonnis door Lego aan Ice-Watch is betekend. Dit is tot nu toe niet gedaan. De twee ondernemingen zochten namelijk naar een akkoord. Overzicht van de feiten: Lego was van mening dat de verpakking van de Ice-Watch horloges was ontleed aan de look van de Legoblokjes en spande een gerechtelijke procedure aan bij de handelsrechtbank van Brussel. Nu Lego het proces heeft gewonnen, heeft Ice-Watch een dwangsom opgelegd gekregen van 10.000 euro per dag dat de horloges nog in deze verpakking te koop zijn.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?