- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De komende zes weken zet supermarktketen Lidl haar meest gastronomisch aangelegde klanten in de kijker. Vorige maand deed de retailer een oproep via verschillende kanalen, waaronder haar facebookpagina, aan haar klanten om creatieve recepten in te sturen. De besten daarvan worden uitgeroepen tot “Chef van de week” en verschijnen met hun culinaire creaties in de Lidl-folder en de facebookpagina van Lidl.
“Om de cirkel rond te maken kunnen onze klanten de gebruikte ingrediënten in promotie terugvinden’, zegt Julien Watthieu, woordvoerder van Lidl. Deze "Chefs van de week” worden ook uitgenodigd voor een fotoshoot en een professionele kookles in Brussel. Ze gaan bovendien naar huis met een kookpottenset van het merk GreenPan.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?