- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Nicolas Lambert verlaat Alken-Maes om aan de slag te gaan bij het communicatieagentschap Darwin BBDO. Hij zal er de functies Strategy Director en Deputy Managing Director bekleden. Nicolas Lambert heeft er al een opmerkelijke carrière opzitten, eerst Unilever (10 jaar, in België en in het buitenland), daarna InBev (marketing Jupiler en Stella Artois) en tenslotte Alken-Maes (sinds 2007). Zijn werk als marketing manager, opgebouwd rond de herlancering van Maes en Grimbergen, heeft een diepe indruk nagelaten. De zeer geslaagde herlancering van Maes werd beloond met een Gouden Effie, en Alken-Maes werd benoemd tot Advertiser of the year door MediaMarketing en het ACC. Daarnaast heeft Nicolas Lambert zelf ook twee prestigieuze onderscheidingen ontvangen: Marketeer van het jaar en Advertiser Personality of the year in 2010. Voor de Managing Director van Darwin BBDO, Guy Geerts, betekent dit uiteraard een extra bevestiging van zijn keuze. Het agentschap heeft klanten als Unilever, Centea, Orangina-Schweppes, K.U.Leuven, Quick-Step, VLAM, Mora, Fidea, VAR, Co^tes du Rhône en Universal Music.
Foto: Guy Geerts en Nicolas Lambert (rechts) rond een afstammeling van Darwin
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?