- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Modeketen WE Fashion wil beter inspelen op het snel veranderende winkelgedrag van klanten. Daarom wil het bedrijf zijn omni-channel strategie versterken en past het zijn interne structuur aan in België.
De komende jaren zal de modeketen ongeveer 15 miljoen euro investeren in klantenbinding en digitale innovatie in België en Nederland. Hiervoor zal het onder andere zijn omni-channel strategie aanpassen en versterken. Toch blijft de keten ook investeren in fysieke winkelpunten. Zo opent de vernieuwde winkel in Gent volgenden week, op 19 november, feestelijk zijn deuren.
“Onze omni-channel strategie werpt zijn vruchten af. We investeerden het afgelopen jaar aanzienlijk in marketing, communicatie, merkbeleving en het succesvolle WE is ME programma voor klantenbinding. Dit zowel in ons winkelnetwerk als voor het digitaal verkoopsplatform. Onze collecties voor kinderen werden uitgebreid met een volwaardig aanbod. Door deze aanpak groeien we in onze thuismarkt Nederland sneller dan de markt. De meest succesvolle ingrepen willen we het komende jaar in België doorzetten om ons groeiverhaal ook hier te versterken,” vertelt Joris Aperghis, CEO van WE Fashion.
Door de nieuwe bedrijfsstrategie zullen er in ons land vijf arbeidsplaatsen verdwijnen op de centrale diensten van het bedrijf. Hiermee doelt de keten voornamelijk op het team dat instaat voor de aankleding van de etalages. Verder heeft de nieuwe strategie naar eigen zeggen geen ingrijpende gevolgen voor het winkelnetwerk.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?