- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Knaldrang, veel buitenfeesten én hoop op mooi weer na de flauwe zomer van vorig jaar. Veel meer is er niet nodig om hoge verwachtingen te hebben voor het komende barbecueseizoen. Wij zoomen hieronder niet in op al de lekkere stukjes vlees (of vleesvervangers) die op de barbecue terechtkomen, maar op enkele ‘accessoires’, zoals sauzen en kruiden.
Wat brengt ons het komende BBQ-seizoen? Laten we beginnen met enkele gokjes. Zoals: er kan de komende maanden een flinke mate van knaldrang zijn, na alle coronaperikelen. Toch zullen veel mensen nog een beetje voorzichtig blijven en liever in de buitenlucht vrienden en familie ontvangen. De verkoop van barbecue-artikelen kan er alleen maar wel bij varen. Fabrikanten van barbecuetoestellen zoals Weber lanceerden alvast nieuwe toestellen. Want het barbecuetoestel evolueert steeds meer in de richting van een full option buitenkeuken. Slagers, traiteurs en supermarkten maken zich op voor de verkoop van vlees en ook de aanbieders van verse groenten en de vele lekkere sauzen lopen zich warm. Gondola Magazine legde zijn oor te luisteren bij enkele leveranciers van verleidelijke sauzen en geurige kruiden.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?