- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Tom&Co lanceert een nieuwe internetsite waarop de consument informatie kan vinden over het welzijn van dieren. Het merk gaat ook een ludiek en uniek concept uitgeven in België: de Tom&Co Club. In werkelijkheid betreft dit een communicatieplatform voor dierenliefhebbers.
tomandco.beDe nieuwe site, die in het voorjaar wordt gelanceerd, zet alle diersoorten in het zonnetje (katten, honden, knaagdieren, vissen, vogels, pluimvee, reptielen, paarden, tuinbeesten). De baasjes van deze dieren kunnen meedoen aan quizzen om hun kennis te testen, artikelen lezen, video's bekijken, raadgevingen van dierenartsen lezen, herinneringen ontvangen over inentingen of zelfs ontdekken welk dier het beste bij hun past.
Sociaal netwerkOp Club Tom&Co kunnen gebruikers een persoonlijk profiel voor hun huisdier aanmaken waarop zijn belevenissen gedeeld kunnen worden. Leden kunnen ook profiteren van exclusieve kortingen in de Tom&Co winkels.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?