- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Vleesproducent en -distributeur Charles stort zich op de veggiemarkt: het verdeelt voortaan ook veggie burgers van The Bio Veggie Company.
Twijfelt er nog iemand aan dat vegetarisme de wind stevig in de zeilen heeft? Distributeur en producent van vleeswaren Charles verdeelt voortaan ook veggie burgers. Het is daarvoor een partnership aangegaan met The Bio Veggie Company. Het vleesbedrijf wil naar eigen zeggen mee evolueren met de eetgewoontes van de Belgische consument. Vorig jaar nog bleek uit een onderzoek, dat iVOX uitvoerde in opdracht van The Bio Veggie Company, dat 1 op 3 consumenten in België ‘casual veggie’ is: 30% van de Belgen gaf aan minstens 1 maal per week een vegetarische maaltijd te eten. Om die consumenten te bedienen, worden acht van de twaalf producenten uit het gamma van The Bio Veggie Company voortaan verdeeld via Charles. Het gaat om de Spinazieburger, Groentenburger, Kaasburger, Broccoliburger, Seitan Cordon Bleu, Vegan Nature, Vegan Curry en Vegan Paprika Burger. De producten worden verdeeld en verkocht onder het The Bio Veggie Company-merk.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?