- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Vorige week heeft Jo Van Biesbroeck, directeur strategie van AB InBev, voor 4,8 miljoen aan warrants uitgeoefend. Hij heeft deze vervolgens doorverkocht voor een totaalbedrag van 18,8 miljoen euro. Zodra hij de winst van 14 miljoen euro had geïnd, heeft de directeur strategie het grootste deel van het bedrag geherinvesteerd in aandelen AB InBev. Hij heeft zodoende 200.000 aandelen van de groep gekocht voor een gemiddelde prijs van 65,5 euro. Hierdoor blijft AB InBev in de top drie van de transacties van bestuurders van Belgische ondernemingen met een beursnotering. Grégoire de Spoelberch heeft voor 18,5 miljoen euro aan aandelen AB InBev verkocht. Jo van Biesbroeck eindigde als tweede, gevolgd door de CEO van de brouwerij, Felipe Dutra, die voor 15,3 miljoen aan aandelen verkocht.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?